دکتر مراد هاشمزهی:خلأ عدالت آموزشی در کشور احساس می شود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 42483
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 62
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 31
:: بازدید ماه : 238
:: بازدید سال : 601
:: بازدید کلی : 42483
نویسنده : سيد
چهار شنبه 16 مهر 1393
عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه آن عدالت آموزشی که باید در همه مدارس کشور رعایت شود اکنون کمتر مشاهده می‌شود و از نظر فضاهای آموزشی و تجهیزاتی که مدارس و دانشگاه‌ها لازم دارند حتی نحوه آموزش و امکانات مورد نیاز تناسبی میان مناطق مختلف کشور وجود ندارد.

مراد هاشم زهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت گفت: متاسفانه در مناطق محروم یا حتی برخی مناطق روستایی، اگرچه دانش آموزان و دانشجویان نخبه و حتی در حد نبوغ داریم ولی این استعداد‌ها بدرستی هدایت نشده و آموزش درستی نمی‌بینند و حق آنها در بسیاری از زمینه‌ها ضایع می‌شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: این محصلین با این‌که در حد نبوغ هستند ولی چون در مناطق محروم و روستایی بسر می‌برند و در مرکز استان زندگی نمی‌کنند از امکانات شهری بی‌بهره مانند و نمی‌توانند مانند دیگر نخبگان به رشته‌های خوب دانشگاهی برسند یا حتی نمی‌توانند وارد دانشگاه شوند.

وی افزود: این بی‌عدالتی آموزشی است برای جبران این نوع بی‌عدالتی‌های آموزشی ما اکنون شاهد هستیم که برای دانش آموزان برخی شهرهای دور از مرکز معلمانی می‌آورند تا با برگزاری کلاس‌های آموزشی و تقویتی اینچنین فاصله‌ها را کم کرده و به دانش آموزان دور از مرکز استان کمک کنند. عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتی قول می‌دهند که هزینه این مدرسان را نیز پرداخت نمایند با این حال در این مدت که بنده به عنوان نماینده در خدمت مردم بودم بار‌ها از من خواسته شده که تذکر دهیم تا این حق و حقوق مدرسان پرداخت شود که متاسفانه پرداخت نشده و آنه هم دیگر برای برگزاری این نوع کلاس‌های تقویتی به نهبندان نمی‌آیند.

وی افزود: همین وضعیت درمورد کلاس‌های کنکور نیز صادق است و علیرغم این‌که جوانان بااستعدادی در نهبندان و سربیشه داریم ولی به واسطه همین بی‌عدالتی آموزشی نمی‌توانند به دانشگاه یا رشته‌های خوب آن دسترسی داشته باشند.

وضعیت جذب گردشگر در استان خراسان جنوبی

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: با این‌که نمی‌خواهم خیلی منفی و با بدبینی نگاه کنم ولی همانگونه که گفتم زیرساخت‌ها در خراسان جنوبی مهیا نیست.

وی افزود: باوجود نعمت‌های خدادادی زیادی که در سطح استان وجود دارد و دشت و کویر و اثرباستانی به اندازه کافی در سطح استان خراسان جنوبی داریم ولی چون زیرساخت‌ها مناسب نیست، گردشگران هم رغبتی برای حضور در استان ندارند.

مراد هاشم زهی گفت: ما امکانات رفاهی و حتی یک مسافرخانه درست و حسابی در همه استان نداریم که بحث گردشگری را با مشکل مواجه می‌کند. درحالی که در مناطق دیگر کشور برای ساخت اتوبان و دو خطه کردن راه‌آهن چانه‌زنی می‌کنند و با وجود پیگیری فراوان نمایندگان استان‌های شرق کشور، مخصوصا خراسان جنوبی، نه از راه‌آهن خبری هست و نه از جاده‌های ایمن و درست و حسابی و نه از امکانات اولیه پذیرایی از مسافران.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی اگر گردشگری همه مشکلات را به جان بخرد و به این سمت بیاید ولی چون سرمایه‌گذاری اصولی شکل نگرفته نمی‌توان از آن به عنوان منبع درآمد و کسب و گسترش توریسم استفاده کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف شهرستانهای سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی-تلفن تماس09158638574
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفترارتباطات مردمي نماينده مردم شريف سربيشه ونهبندان در مجلس و آدرس daftarenamayanda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.